Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

vrijdag 17 oktober 2014

Round Robin vervolg

De Round Robin van Olga is gisteren door mij verstuurd naar Trees, die er een volgende rand aan mag toevoegen.

Zwart is een kleur waar ik nooit mee werk,  ik heb zelfs nauwelijks zwarte stof in huis Ik had een klein stukje in huis van de regiodag en dat is voor de onderrand gebruikt.

Bij dit kleurrijk geheel wilde ik vrolijke kleuren gebruiken en dus zijn groen/blauw en oranje herhaald. Mijn lapjes moesten eerst op de juiste kleur bijgeverfd worden.  ( zie het verhaal van "brand meester"). Stroken stof zijn aan elkaar genaaid en voor de verbinding zijn er kleine stukjes dwars op genaaid.

bovenrand 
onderrand





Olga (geen blog) heeft het middenblok gemaakt. Hetty de eerste glas in lood rand. Christel op zwarte denim met losse letters en cijfers de 2 zijkanten.
 Zo kwam het dus bij mij in de brievenbus

2 opmerkingen:

Janny de Roo zei

heel erg mooi en een heel leuk idee ook !

katrien zei

OOO ziet er al mooi uit.

Zoeken in deze blog