Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

donderdag 13 november 2014

Voortgang Randje per week

Ik doe mee met een randje per week. Iedere week komen er 2 randjes om te borduren.
Ik laat hier nauwelijks het resultaat zien, maar nu mag dat weer een keer. De laatste randjes zijn van vorige week, ik ben nog bezig met de randjes van deze week.














Ik heb gekozen voor de kleurencombinatie groen met geel. Soms maak ik mijn eigen kleuren door van 2 kleuren 1 draad te nemen en die te mengen. Hieronder wat details.




1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Mooi al die randjes! Ik zie er veel in verschillende kleuren, deze zijn ook erg mooi van kleur. Goede keuze!

Zoeken in deze blog