Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

zondag 5 oktober 2014

Bookpage voor Mia

Deze bookpage heb ik gemaakt en verstuurd naar Mia


De achtergrond is een zeefdruk gemaakt tijdens een workshop van de Vlinder.  De achtergrond bestaat uit 2 verschillende delen van een zelfde lap.
Erop een rode boom/bladvorm, met wat goudverf op de nerven.
Als schaduw een beetje verbandgaas dat met dezelfde rode vorm is behandeld.

De achterkant is een afdruk van het albumcover op de yahoosite.

Vanuit de printer op de stof gedrukt.

2 opmerkingen:

els zei

Mooie bookpage geworden Liesbeth met een interessante gezeefdrukte ondergrond.

miekequilt zei

Mooi geworden zeg. Heerlijk met die frisse kleuren.

Zoeken in deze blog