Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

woensdag 28 mei 2014

gewoon een kaart

Het was weer tijd om een kaart te maken.

Afgelopen winter heb ik veel kaarten gemaakt in de werkwijze van Wil Fritsma of Susan Lenz. (klik voor een tutorial in het engels)

Deze keer wilde ik van een foto uit Nieuw Zeeland een bloemen doorkijkkaart maken. Daarvoor moest ik de stukjes velours de panne anders rangschikken, niet in vierkantjes maar meer in de vorm van de te maken bloem.











Het gaat om deze bloem die ik gestileerd heb.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Prachtig Liesbeth. Wat een mooie vormgeving!
Lijkt me niet gemakkelijk, om dit zo al tevoren neer te leggen?

Aart zei

Mooi Liesbeth, het is anders werken dan dat we met de workshop hebben gedaan, maar je maakt er nu wel iets van jezelf van.
http://quiltaart.blogspot.nl

Janny de Roo zei

inderdaad jouw eigen interpretatie....zelf al zou je de originele foto er niet bij laten zien, is het nog gelukt....!

Anita zei

Wat eem mooi kaart, echt jouw kleuren en het fijne werk.. Ik vind het een plaatje

katrien zei

Prachtige kaart.

Zoeken in deze blog