Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 65 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Daar leef ik me helemaal in uit .

woensdag 3 juni 2015

Textielfestival de Weerribben

Aanstaand weekend is het zo ver. Het volgende textielfeestje.

Zij hebben een prachtig A5 festivalboekje gemaakt. Daarin staat de volledige route per auto en per fiets.
De beschrijving  van de exposities, de lezingen, de workshop, kortom alles kun je hierin vinden.

Onze oud Quilten Speciaal groep ( heet nu exQus) exposeert in het kerkje in Paaslo. (Locatie 5)
Daar hangen een aantal werken die wij voor deze

expositie gemaakt hebben. Daar hangt ook mijn laatste quilt, waar ik nu nog de laatste hand aan leb.










Mijn overzichtstentoonstelling met verschillende soort werken van mijn hand is te zien bij een B&B aan de Binnenweg 33 ( locatie 7).

Wel een goede ervaring om een expositie in te richten, daar komt nog veel werk bij kijken.


















Wil je weten wat er allemaal te doen is ? Hier een programmaoverzicht.





En het overzicht van de lezingen met informatie waar je kaarten, passe-partout en het boekje kunt krijgen.


6 opmerkingen:

Rose-Anne de Haan zei

Ik hoop dit weekend de gelegenheid te hebben om even te komen kijken!

Joke zei

We zijn van plan zaterdag te komen.

Klaske zei

Bedankt voor de informatie Liestbeth!

Antoinette Versteegt zei

Dank voor deze PR Liesbeth! Wij willen zoveel mogelijk mensen laten genieten van dit Textiel Festival in de Weerribben.

Hannie de Beer zei

Jammer genoeg is het voor mij komend weekend niet haalbaar, maar ik wens jullie veel succes!

Joke zei

Ik ben uiteindelijk zondag geweest, maar het is niet gelukt alle locaties te bezoeken.En die van jullie bleef helaas over toen de tijd op was ;-)

Zoeken in deze blog