Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

vrijdag 13 juni 2014

Fibermailgroep met bookpage en Round Robin

Bij de fibermailgroep maken we niet alleen kaarten. Op dit moment lopen er ook 2 andere projecten.
Een Bookpage, zo groot als een A4-tje.

Mijn eerste bookpage heb ik gisteren van Mia gekregen. Hij is prachtig, ik ben nu al benieuwd naar de volgende, maar daarop moet ik nog een maand wachten.

Op een basis van linnen zijn met prachtig King-Tut garen stengels en bladeren gestikt. De klaprozen zijn van  zelf geverfde stofjes gemaakt en geappliqueerd.

De bookpage die ik gemaakt heb is verstuurd, die laat ik volgende week wel zien.



We zijn deze maand ook met een Round Robin gestart. De deelneemsters maken een blok van 25 x 25 en versturen het naar de volgende  persoon van de lijst. Deze maakt er een bijpassende rand om en verstuurt het naar de volgende op de lijst, enz. Dit blok is door mij opgestuurd naar Trees.

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden Joke

Zoeken in deze blog