Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

donderdag 24 april 2014

vandaag is het weer opa- en omadag

Ja dat is niet net als moederdag dat wij (opa en oma) in de watten worden gelegd. Dat is de dag dat we uit onze comfortzone worden gehaald/ getrokken. Vroeg uit bed, om 8 uur 's ochtends zitten we al te kleien. Om 9 uur lopen we met wandelwagen en hond het bekende rondje en om 10 uur liggen we in het zwembad .......
Als de kinderen slapen, slaap ik ook !

We worden actief en bezig gehouden door onze kleinkinderen. Schapen, vissen en de schildpadden voeren.
"s middags fietsen we nog eens een uurtje en zitten we te tekenen of te verven, samen muziek maken, het kan niet op wat er allemaal moet gebeuren op zo'n dag.
Als dan om kwart over zes de rust in huis is teruggekeerd zijn we total loss en eten we  maar even makkelijk.

De ene week hebben we Floor en Daan en de andere week Ties en Doutze. Alysa onze oudste kleindochter komt 2 keer per week tussen de middag een boterhammetje eten en is na schooltijd dan ook bij ons.




Afgelopen Paasweekend werd de verjaardag van Alysa gevierd (10 jaar). Daar hoorde  natuurlijk een eierzoektocht bij. Grote pret ! Van klein tot groot, zelfs de honden deden mee.




4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat een leuke familiefoto's! Maar inderdaad een vol en vermoeiend programma !

marjolijn zei

Misschien (erg) vermoeiend, maar wat lijkt het me heerlijk!

Jo Huijsman zei

leuk dat jouw achterhoeks landschap ook in appeltern komt te hangen. Vandaag hebben wij ook opgepast. Niemand wilde Rebecca haar waterpokken kind, nou wij wel en ik heb toch een weekje vakantie. Moe maar voldaan.

miekequilt zei

Heerlijk,zo' n oppasdag. Wij kunnen er ook heel erg van genieten.
En dan na afloop een borreltjes de dag erna leef ik me uit met quilten.

Zoeken in deze blog