Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

zaterdag 22 maart 2014

Tussendoortjes

Tussendoor moeten er natuurlijk nog wel kaarten gemaakt worden en ik ben ook heel druk met een bookpage (de laatste).
Hier even 2 kaarten die deze maand verstuurd zijn.
Voor Annemiek die dol is oud borduurwerk. Deze klaprozen heb ik ergens tussen oud textiel gevonden.






Voor een andere vriendin een werkje in de stijl van Wil Fritsma. Geplakt op een doorzichtige kaart van architectenpapier of kalkpapier.

5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Ik loop zo achter met blogjes, dat ik wel lees, maar even zo een fijn weekeinden toe wil wensen
Groetjes Joke

joke zei

Leuk gedaan dat weggebrande werkje!. Je weet neem ik aan dat deze techniek door Susan Lentz bedacht is?

Hannie de Beer zei

Heel fijn toch om met oude kleinoodjes te werken, Je brengt me op een idee!
En ook het transparante werkje is mooi om te versturen.Leuk om te krijgen voor de jarige!

Jo Huijsman zei

Leuk dat je de wegbrand techniek overal op toepast.

mia zei

Leuk zoals het oude borduur met het nieuwe quilten samengaat.
En je zal maar zo'n prachtige open gewerkte kaart voor je verjaardag krijgen.

Zoeken in deze blog