Wie ben ik

Mijn foto
Vragender, Achterhoek, Netherlands
Ik ben 70 jaar; vrouw van wim, moeder van 4, en van 4 schone kinderen, oma van 5. Wij wonen in de Achterhoek op het platteland. Kleuren brengen fleur in mijn leven. Werken met lapjes en verf is een bijna dagelijkse bezigheid. Reizen doen we ook met veel plezier

maandag 10 maart 2014

mijn eindopdracht is begonnen

Voor Quilten Speciaal moeten we een eindopdracht maken.
Na een week lang alleen maar in mijn hoofd bezig te zijn geweest, ben ik mijn plan gaan opschrijven. Eerst met behulp van een inspiratiekaart het onderwerp uitgediept.
Wat wil ik uitdrukken, wat wil ik laten zien ? Het plan is er. Dus aan het werk. Ik ben nu bezig met de eerste laag.

eerste proefje
Op dit blog laat ik niet alles zien, maar zo nu en dan kleine tussenstapjes en proefjes. Het eerste proefje is al uitgewerkt op het juiste formaat.

En zo  ziet op dit moment mijn flannelbord eruit.

Een tekening op schaal, wat lappen, wat lutradur wat proefjes.

flannelbord
Steekwoorden van mijn opdracht zijn: transparant, fijn borduurwerk, kleurrijk, verschillende materialen waaronder transparant papier

7 opmerkingen:

Aart zei

Succes Liesbeth, ik volg het op afstand!!
http://quiltaart.blogspot.nl

Hannie de Beer zei

Spannend! Succes gewenst!

Anoniem zei

Liesbeth, heel veel succes, ik blijf je ook volgen.

gr. Gerrie

Jo Huijsman zei

Nogmaals heel veel succes Liesbeht. Ik weet zeker dat het je lukt.

els zei

Veel succes. Dat gaat iets heel moois worden.

Anita zei

Succes Liesbeth, spannend en ben benieuwd naar het eindresultaat.

Rolanda Prins zei

Ziet er al heel indrukwekkend uit.
Ben er benieuwd, blijf je volgen.
Gr. Rolanda

Zoeken in deze blog